top of page
  • صورة الكاتبقومي

معمول عليه حوار في الأمن الوطني و له قصة في الأمن الوطني ... من هو اليوتوبر مسلم؟



"معمول عليه حوار في الأمن الوطني و له قصة في الأمن الوطني و أي كلمة بيقولها هي تقية و تورية"

دي كانت كلمات عمار في التسريب اللي اتنشر و اللي الكل سمعه عن شخص مسلم سليمان..


مين مسلم سليمان؟


مسلم سليمان هو شخصية متطرفة الفكر عنده قناة علي اليوتيوب بيناقش فيها مواضيع دينية.. مسلم سليمان اتجاب في الأمن الوطني و اتحقق معاه و واضح إن الكلام اللي كان بيستجيب بيه ما هو الا "تقية" و اللي ميعرفش يعني تقية ببساطة هو إنك تظهر و تقول خلاف ما بداخلك عشان تتقي شر الأذية.


ملف في الأمن الوطني!


الشخص ده وراه كوارث كبيرة و وارد يكون مسؤول عن تجنيد شباب للفكر المتطرف وما خفي كان أعظم..مسلم سليمان علي علاقة مباشرة مع مجرمين التيليجرام و الهدف إنهم كانوا يكبروا سواء جروب التيليجرام بين الشباب او قناة اليوتيوب.


و في كل الأحوال كارثة بكل المقاييس . لسه لحد اللحظة ناس بتدافع عن جرايمهم بعد ما كشفناهم و كشفنا ابتزازهم و سبهم في ستات مصر و البنات باسم الدين و كمان بيبرروا ليهم ان دفاعا عن الدين و الدين منهم بريء تمامًا و من جرايمهم.


مرة تانية بنناشد بإتخاذ اللازم تجاه هؤلاء و طالما منهم عندهم ملف في الأمن الوطني يبقى سهل الوصول له مش صعب..و بنتمنى من كل اللي تعرض لأذية منهم يقدم بلاغ فوري لتسريع عملية القبض عليهم.


أهم التسريبات له


تسريب وهو في الجروب



وتم ذكر اسمه في تسريبات منصة وعي مصر




القومية المصرية راصداكم


هنا في القومية المصرية هنفضحكم و هنوري حقيقتكم للناس كلها في البوست الجاي كمان ساعة بكل محادثاتكم و تحريضكم و دعمكم للعنف و الارهاب و التطرف و الاساءة لرموز الدولة و ازدراء الأديان و مؤسسات الدولة بمن فيها الجيش و الأمن الوطني و الأزهر الشريف و الكنيسة المصرية..تابعونا علي هاشتاج #القبض_علي_محرمين_التيليجرام

٥٩ مشاهدة٠ تعليق

منشورات ذات صلة

عرض الكل

Komentáře


تابع كل مقالتنا في Google News
دلوقتي علشان توصلك كل جديد

أقرا أيضا

bottom of page